Xerrada d’exalumnes sobre la Selectivitat i l’accés a  la Universitat

El passat dia 26 de gener un grup de 9 exalumnes van passar per les classes de 1r i 2n de Batxillerat. Van ser un total de 4 exposicions molt àgils i amenes sobre les seves vivències i les seves sensacions al llarg de tot el Batxillerat –també la preparació, la realització i l’espera dels resultats de la Selectivitat-, els detalls sobre la matrícula durant l’estiu i la l’arribada a la Universitat.

Totes les explicacions i les observacions del grup, molt cohesionat i motivat, van ser entranyables i estimulants pels nostres estudiants.

Parafrasejant el títol d’un llibre d’Stefan Zweig –Moments estel·lars de la humanitat– podem dir que aquesta activitat constitueix un moment estel·lar de la vida de l’Institut Julio Antonio.

Felicitem aquesta iniciativa i desitgem que en vinguin de noves, iguals o millors.