FESTA FINAL DE CURS. DIVENDRES DIA 22 DE JUNY

COMUNICAT ALS ALUMNES I FAMILIARS SOBRE LA FESTA DE FINAL DE CURS

Ja ha passat un any des de l’últim lliurament d’orles als alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius a l’IES Julio Antonio. I per això el proper dia 22 de juny a les 19:00, acompanyarem a tots aquells alumnes que finalitzen una etapa de la seva formació.

Dins les activitats de la festa de l’Orla, aquest any comptem amb:

• La presència del fotògraf per tal de què els alumnes, grups d’alumnes o familiars que es vulguin fer alguna foto puguin fer-se-la.
  • Els alumnes que finalitzen els Cicles Formatius, posaran a disposició de tots els assistents, un servei de bar, per adquirir les begudes a un preu molt ajustat.
  • Refrigeri per als assistents, que l’oferirà l’AMPA, menys les begudes que s’hauran d’abonar per tal de poder col·laborar amb els alumnes de Cicles Formatius.

Cordialment,

AMPA IES Julio Antonio

Espai per a fitxers adjunts