MATRÍCULA  BATXILLERAT /CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ

CURS 2018-2019   (alumnat nou al centre)

HORARI DE MATRÍCULA:  de  10  a  14 H

DOCUMENTACIÓ PER MATRÍCULA:

• Resguard de preinscripció.
  • 1,12 € , portar import exacte, en concepte d’assegurança escolar obligatòria (només els menors de 28 anys).
  • Fotocòpia i original del Resguard del títol d’ESO.
  • Per a cicles formatius, si s’opta accedir mitjançant la prova d’accés,  portar el certificat que acredita la superació de la prova d’accés.
  • Imprès d’autorització relativa als alumnes complimentat i signat (triar el de menor d’edat o major d’edat, segons alumne sigui menor o major d’edat) (disponible a la web)
  • Fitxa de matrícula complimentada i signada  (disponible a la web)
  • Butlleta d’inscripció a l’AMPA  (disponible a la web)

Butlleta d’inscripcio 2018_2019 Fitxa matrícula_postobligatoris Imprés autorització relativa als alumnes (majors d’edat) Imprés autorització relativa als alumnes (menor d’edat)Matrícula Batxillerat:

Període de matrícula alumnat preinscrit amb plaça assignada: del 4 al 11 de juliol de 2018. L’alumnat pendent de l’avaluació de setembre que tinguin plaça assignada , hauran de confirmar al centre la voluntat de mantenir la plaça a l’espera dels resultats de l’avaluació de setembre del 4 al 11 de juliol de 2018. Un cop feta aquesta avaluació, els alumnes que reuneixin els requisits acadèmics per matricular-se, hauran de venir al centre del 5 al 7 de setembre de 2018 o perdran la plaça assignada.

Matrícula Cicles Formatius de Grau Mitjà:

Període de matrícula alumnat preinscrits amb plaça assignada: del 4 al 11 de juliol de 2018.

Un cop ha finalitzat el període de matriculació i s’ha tancat la llista d’espera (el 27 de juliol de 2018), el 4 de setembre de 2018 el Departament d’Ensenyament publica en aquesta pàgina els centres i cicles amb places vacants.

S’obre així un segon període d’admissió en què només poden participar els sol·licitants que han participat en el primer període i que:

– no han obtingut plaça, o
– han obtingut plaça però no s’han matriculat.

• Publicació de centres i cicles formatius amb places vacants: 4 de setembre de 2018
  • Termini per ampliar les peticions de la sol·licitud: 5 i 6 de setembre de 2018
  • Llista d’admesos al centre: abans de la data d’inici del curs 2018-2019

Les persones interessades poden ampliar les peticions de la sol·licitud de preinscripció, en el marc de les places vacants, accedint-hi mitjançant un formulari. Les sol·licituds s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis al·legats o de la prova d’accés.