Exposició manuscrits de música antiga

Els alumnes de 2n d’ESO de l’optativa Interpretació artística (Departament d’expressió) han fet una exposició de dibuixos a la Biblioteca Miguel Magallón, reproduint partitures amb notació quadrada, pròpia de l’escriptura musical de l’Edat Mitjana. D’aquesta manera, han tingut l’oportunitat de representar una de les primeres formes de notació antiga, per tal de poder comprendre les dificultats d’aquest tipus d’escriptura i experimentar, alhora, la bellesa artística i estètica d’aquests període.

El Departament de llengües (llatí) ha col·laborat aportant frases curtes sobre el què representa la música en llatí. Cada alumne ha escollit una frase per treballar, amb la qual se sentia identificat.

Els resultats obtinguts han estat positius: una aproximació als orígens de l’escriptura musical gaudint de l’expressió plàstica.

Departament d’expressió, llengües i la Biblioteca.