IRENE DURAN VIVES, DE L’INSTITUT JULIO ANTONIO, GUANYA EL X PREMI TREBALL DE RECERCA DEL CERE

L’alumna de l’institut Julio Antonio Irene Duran Vives ha estat la guanyadora del X Premi Treball de Recerca de Batxillerat sobre la Ribera d’Ebre que convoca el Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre (CERE).

La Irene és autora del treball A Fira! Un recorregut a través de la història de la fira de Móra la Nova tutoritzat per Loreto Meix.

Les alumnes  Claudia Armora, de l’institut de Flix, i Júlia Santapau, de l’institut Julio Antonio,  han estat les finalistes.

La Claudia  és autora del treball “L’anellament científic

La Júlia és autora del treball Estudi diacrònic del parlar de Tivissa tutoritzat per Rosa Vidal.