L´ALUMNAT DE 4 ESO PREMIAT AL CONCURS DEL PROGRAMA VERBA VOLANT DE RNE

IMG_6992 (1)El passat diumenge 19 de maig, l´alumnat de 4 ESO va guanyar el concurs setmanal del programa Verba volant de RNE, on els oients han de demostrar els seus coneixements sobre el llatí i el món clàssic. El premi consisteix en un exemplar del llibre titulat LatínLovers, on l´autor del qual, Emilio del Río, professor de la Universidad de La Rioja, recull diversos textos divulgatius sobre aspectes interessants de la llengua llatina i la cultura clàssica, tal com també fa al programa radiofònic.

L´alumnat del nostre centre participa eventualment en l´anomenat concurs des de l´assignatura optativa de llatí de 4 ESO, on les professores Lara Faci i Marta Pros utilitzen el contingut del programa Verba volant com a material didàctic complementari.

Podeu escoltar el programa a http://www.rtve.es/alacarta/audios/no-es-un-dia-cualquiera/no-dia-cualquiera-tocayo/5223759/#