Activitats de Visual i Plàstica per la Diada de Sant Jordi

Aprofitant la diada de Sant Jordi, els alumnes de VISUAL I PLÀSTICA van fer diferents activitats. Amb el tema “Lo riu” realitzaren fotografies per al concurs que es fa tradicionalment a l´institut. Els guanyadors de 1r cicle van ser Manel Moreno i Jordi Guimerà, pel que fa als de segon cicle Ilyas Hadouch i Marina Serra. Les imatges van resultar molt interessants compositivament i la exposició va quedar força bé.

Des de l´optativa de il·lustració de 3r d´ESO pintaren motius de Sant Jordi amb diferents tècniques que després van projectar a l´escenari de la sala d´actes durant les actuacions. L´objectiu era omplir de llum i color l´espai escènic. Per altra banda, una part de l´alumnat de 4t d´ESO va realitzar escultures amb diferents materials i procediments que van decorar l´entrada de l´institut. L´altra part sota el títol “De la paraula a la imatge” ens van donar la seva visió sobre Sant Jordi mitjançant la realització de poemes visuals i cal·ligrames. El resultat va ser un conjunt d´obres personals i creatives on es van generar nous efectes i significats.

La poesia visual no és dibuix, ni pintura, és un servei a la comunicació” Joan Brossa