Xerrada informativa – Portes Obertes a l’ESO

Dijous dia 7 de març de 2024, a les 18 hores, tenim previst realitzar una xerrada informativa, en format presencial, adreçada a l’alumnat i a les famílies interessades. La reunió tindrà lloc a la sala d’actes de l’institut. Les famílies que vulguin visitar l’institut ho podran fer la mateixa tarda després de la xerrada informativa.

CALENDARI PER A LA PREINSCRIPCIÓ A L’ESO DEL CURS 2024-2025

Les dates previstes per a la presentació de sol·licituds del procés de preinscripció per al curs escolar 2024-2025 són:

Educació secundària obligatòria (ESO) : del 8 al 20 de març de 2024

Només afecta a l’alumnat que l’actual curs NO està matriculat a l’institut. L’alumnat que ja està a l’institut no ha de fer la preinscripció a l’ESO

INSTRUCCIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ VISITEU LA PÀGINA WEB DE L’INSTITUT

Visita a l’ETSEQ (URV), 6/3/24

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen Física, Química o ambdues han realitzat una sortida a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química de la Universitat Rovira i Virgili.
La visita ha consistit en la realització de diversos tallers (elaboració de formatge, disseny d’un patinet… Llegeix més»

Concurs de Bookface

La Biblioteca de l’institut Julio Antonio organitza la segona edició del concurs de Bookface, obert a tot l’alumnat del centre, professorat i PAS.

Per participar heu d’enviar les vostres obres al correu biblioteca@iesjulioantonio.cat, juntament amb les vostres dades personals, abans del divendres 22 de març.

Aquí teniu tota la informació i un enllaç a un vídeo amb les fotos participants de la convocatòria del curs passat.

Inici de sessió amb clau USB FIDO2

L’Institut Julio Antonio, en la seva vocació d’anar ampliant els serveis digitals a la seva comunitat, anuncia que ha activat una nova tecnologia d’iniciar sessió al Workspace de Google de l’Institut Julio Antonio (que inclou Gmail, Meet, etc.). Aquesta tecnologia és l’ús d’una clau USB FIDO2 (testimoni de seguretat). Aquest nou mètode no substitueix l’utilitzat fins ara en base a una contrasenya, sinó que el complementa. En el següent vídeo podeu veure com fer-ho.

Recordeu de visitar les píndoles del Julio Antonio!